Åkte över förra veckan och då var det inte textat. Jo förresten, med kinesiska tecken. TeckenspråkÄr filmerna textade?
Är filmerna textade?
Jag ska resa long haul med SAS imorgon. Om jag kommer ihåg kan jag fota och försöka uppdatera här imorgon (eller dagen efter).Någon som har en uppdatering på sas ife utbud?
Jag ska resa long haul med SAS imorgon. Om jag kommer ihåg kan jag fota och försöka uppdatera här imorgon (eller dagen efter).
Är det hela utbudet som är intressant eller någon specifik kategori (Ex nya releaser)?
Gärna om du kan fota typ allt, om du har tidJag ska resa long haul med SAS imorgon. Om jag kommer ihåg kan jag fota och försöka uppdatera här imorgon (eller dagen efter).
Är det hela utbudet som är intressant eller någon specifik kategori (Ex nya releaser)?
New releases er bestemt interessant! Jeg overvejer at gemme et par af de nye film til næste gang jeg flyver TATL![]()
Absolut, ska fixa det. Om jag hinner så uppdaterar jag innan vi lyfter, annars när jag anlänt till hotellet (natt mot lördag svensk tid)Gärna om du kan fota typ allt, om du har tidVore jätteschysst!
Tack för det!Absolut, ska fixa det.