palmen
Moderator
Ja det är tyvärr så det är, ibland har man tur och får en duktig agent och ibland otur och får en dålig. Så har det tyvärr "alltid" varit men med telefonköerna nu blir det ju extra märkbart.Är det så att jag har haft extrem otur eller är servicen som erbjuds via eurobonusbokning a över telefon under all kritik?
- Spenderade totalt 3 timmar igår för att försöka få igenom en bokning som konfirmerades förra veckan efter 45 min. Så tot närmare 4 timmar för att boka Sydney - > Stockholm och det är fortfarande inte betalt och klart.
- 50 minuters väntetid att nå travel agents
- samtal avbryts sporadiskt varav men helt enkelt får ställa sig i kö igen
- Nivån på support/kunskap verkar variera extremt varierande beroende på vem man kopplas till
Nu är jag en silverplebb med en anständig summa poäng och känner att det är mentalt påfrestande att ens boka dessa biljetter. Ska testa chat flights.. Men är det någon som vet när de öppnar för onlinebokningar igen för Star Alliance bokningar?
Ingen som vet när de öppnar upp bokning online. Kan ske imorgon, om ett år, eller inte alls.