Senaste nytt

Hotels.com - Guldmedlem

Axxo

Medlem
Hej,

Jag tänkte boka ett hotel via hotels.com. Jag ser nu att jag inte kommer vara guldmedlem när jag bor på hotellet. Får man man ändå tillgång till såna "guld förmåner" om man var guld medlem vid bokingen?

Hej,

Jag tänkte boka ett hotel via hotels.com. Jag ser nu att jag inte kommer vara guldmedlem när jag bor på hotellet. Får man man ändå tillgång till såna "guld förmåner" om man var guld medlem vid bokingen?
TIPS!
Har du många nätter kvar till Guld?
Jag hade 14 nätter kvar för att nå Guld status. Bokade 14 nätter i Kambodja för 349 kr.
Stämplar och nätter trillade in som vanligt utan att jag checkade in och jag låg kvar i min soffa hemma i Sverige
Så nu är jag Guld igen:D
Screenshot_20240607-095639_Chrome.jpg

Hur bedömer ni värdet/effekt av detta status? Jag har varit Silver sedan många år och aldrig märkt av något.

TIPS!
Har du många nätter kvar till Guld?
Jag hade 14 nätter kvar för att nå Guld status. Bokade 14 nätter i Kambodja för 349 kr.
Stämplar och nätter trillade in som vanligt utan att jag checkade in och jag låg kvar i min soffa hemma i Sverige
Så nu är jag Guld igen:D
Visa bifogad bild 153539
Jag ogillar att vara surgubbe men....

Varför postar du detta? Är du missnöjd med att det fungerade? För det lär det antagligen inte göra framöver när du uppmanar tusentals människor (allmänheten) att göra likadant. Det bästa sättet att förstöra ett lopphole är att exponera det. Det lär dessutom bryta mot reglera i deras loyalitetsprogram.

TIPS: Dont do it! :)

Hur bedömer ni värdet/effekt av detta status? Jag har varit Silver sedan många år och aldrig märkt av något.
Jag har hoppat mellan Guld och Silver under ett antal år, har aldrig sett att det haft någon som helst skillnad väl på hotellet.

Man får väl bättre rabatter på vissa hotell när man bokar som guldmedlem, eller? När jag söker "Scandic Go, Upplandsgatan 4" i appen för 1 person, 1 natt, incheckning 31 december 2024 får jag priset 927 SEK, vilket inkluderar 15% silverrabatt. Vill någon guldmedlem kolla vilket pris hen får?

Toppen