SAS har itne släppt info om exakt vilka säten det blir men stämmer att det är 2-2 1-1 2-2 osv... Finns en tråd där detta diskuterats, ska se om jag kan hitta den.Någon som vet något om hur sätena kommer bli i nya A321 för Long haul? Sämre än övriga?
Såg på Seat map att det var verkar vara 2+2 därefter 1+1 och sen 2+2 igen.
2+2 känns ändå som att det då blir relativt "trångt".
SAS har itne släppt info om exakt vilka säten det blir men stämmer att det är 2-2 1-1 2-2 osv... Finns en tråd där detta diskuterats, ska se om jag kan hitta den.
EDIT: Hittade tråden och flyttade inläggen hit
Men visst räcker det med 1 kärra för att upprätthålla linjen CPH-BOS ToR?Flygplan nummer två och tre blir försenade till våren 2021 och möjligen även 2022...
Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » SAS nya flygplan försenade
Nås ju utan problem med vilken Sas kärra som helst... Ser inte riktigt underlaget för Business heller. Källa?Var det inte Arlanda-Teheran de skulle köra med A321?
Nås ju utan problem med vilken Sas kärra som helst... Ser inte riktigt underlaget för Business heller. Källa?