Uppdatering, krävdes 2 samtal till innan biljettering.
Samtal 5: imorse kl 9.45 ringer jag igen och förklarar att jag fortfarande inte fått nya biljetter efter ett dygn, förklarar vad som sagts vid tidigare samtal. Får prata med vad som verkar vara en riktigt vettig kille som förstår problemet. Han säger att EB-avdelningen skickat tillbaka ärendet då första agenten missat att informera om ombokningsavgiften, han skulle ha kontaktat mig igen då men det har han inte gjort. Agenten frågar om ombokningsavgiften är ok, jag svarar ja, han skickar den för biljettering på nytt och ringer även över till EB-avdelningen för prioritering (på eget initiativ, tack), något som tidigare agenter absolut inte kunde göra!
Samtal 6: Agenten från förra samtalet ringer upp och frågar om agent 1 aldrig tog kortuppgifter. Jo, det gjorde han såklart, men sparade dem tyvärr inte på rätt sätt. Får lämna kortuppgifter igen.
Nu kl 10.51 kom nya biljetter på mailen så jag kan äntligen pusta ut.