SAS har väldigt få direktflyg från Landvetter.Hittar ingen info på SAS hemsida om vilka destinationer som det går direktflyg till från Landvetter, nån som vet vart man kan hitta eller orkar skriva ner. Är främst Europa jag söker men även världen kan vara intressant att hitta.
Just det ja, tog inte med inrikesflygen där.Du kan använda den här sidan (som visar alla SAS routes):
SAS (SK/SAS) | Fleet, Routes & Reviews | Flightradar24
Jag tror det bara är: AGP, ARN, CPH, LLA, UME
Inte från Göteborg väl? Det är bara Lufthansa som flyger dit.Måste finnas mer, jag flyger ju flera gånger varje år direktflyg till München bland annat.
SAS opererar ju inte flygplatsen och därför har de ingen fullständig rutt-info på sin sida.Hittar ingen info på SAS hemsida om vilka destinationer som det går direktflyg till från Landvetter, nån som vet vart man kan hitta eller orkar skriva ner. Är främst Europa jag söker men även världen kan vara intressant att hitta.
Den kartan visar enbart SAS. Du har Lufthansa och LOT tror jag som kör på Göteborg också.Det jag var ute efter var att kunna se vilka direktflyg det finns ut i Europa och betala eller delbetala med Eurobonuspoäng. Så sista kartan blir perfekt tror jag. Planerar ev en resa med två riktigt små barn och sambo och mellanlandningar är ingen option.