Senaste nytt

Sixt CDP Eurobonus DIAMOND

hanning

Medlem
Hej!

På baksidan av mitt Amex Eurobonus Diamond kort är ett Sixt CDP kod 98***32. Vet nån av er hur lösen är så att jag kan lägga till den i min app.

Jag hade haft det innan på appen på min iphone, men nu fick jag ny iphone och kommer inte ihåg lösen.

Kan ni hjälpa?

Hej!

På baksidan av mitt Amex Eurobonus Diamond kort är ett Sixt CDP kod 98***32. Vet nån av er hur lösen är så att jag kan lägga till den i min app.

Jag hade haft det innan på appen på min iphone, men nu fick jag ny iphone och kommer inte ihåg lösen.

Kan ni hjälpa?
Lösen?, vad menar du?

Så att jag kan boka online med den. Man loggar ju på sig på deras hemsida med CDP och lösenord eller kan lägga denna avtal på sitt befintliga sixtkort på appen

Då är ditt kundkonto kopplat till ett vis avtal (t.ex. sixt platinum, sixt shareholder, sixt diamond, sixt gold) och man måste be kundservice att läga till ett nytt om man vill. Men det funkar också med CDP och lösennord att läga till det själv nu på appen

ok, då kan jag tyvärr inte hjälpa till, har bara mitt personliga Sixt konto skapat med länk från en eurobonus sida. Behövde inget lösenord för att skapa mitt konto.

Då är ditt kundkonto kopplat till ett vis avtal (t.ex. sixt platinum, sixt shareholder, sixt diamond, sixt gold) och man måste be kundservice att läga till ett nytt om man vill. Men det funkar också med CDP och lösennord att läga till det själv nu på appen

Dum fråga, men fältet går inte bara att lämna tomt?

Avis - rabattkod: AWD D194200
  • Minst 1000 Extrapoäng på varje bilhyra via www.avisworld.com/eurobonus
  • Extra förare utan extra kostnad.
  • Upp till 15 % rabatt i Skandinavien, på bästa tillgängliga pris, exklusive försäkringar och avgifter.
  • Upp till 10 % rabatt i övriga världen, på bästa tillgängliga pris, exklusive försäkringar och avgifter.
  • Avis Preferred medlemskap, ansök online.
Budget, rabattkod: BCD L310100
  • Minst 500 EuroBonus Extrapoäng på varje bilhyra.
Hertz - rabattkod: CDP 787422
  • Hertz #1 Club Gold membership (kontakta Hertz för anmälningsformulär).
  • Fördelaktiga Frequent Flyer priser i Europa.
  • 5 % rabatt på Hertz utvalda hyrbilar.
  • 15 % rabatt på Hertz Prestige Collection priser.
Sixt - rabattkod: 9950668
  • Sixt Guld-kort.
  • Upp till 15 % rabatt på Sixt personbilar och skåpbilar. Rabatten är beroende av tillgänglighet och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
  • 20 % rabatt på Sixt limousineservice i Tyskland, Österrike och Schweiz, 10 % rabatt på Sixt limousineservice i övriga världen.
  • Gratis uppgradering (beroende på tillgänglighet).

Toppen