Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med 30 grader utomhus, är det skönt att avnjuta ett glas svalkade vin i Dnata Skyview Lounge i Geneve.
Många danska cyklister här, som varit på tävling i Frankrike.
Tack alla BC'sare för värdefulla tips de senaste dagarna. :rolleyes:

FRA FCL just nu. Mer eller mindre ensam, ovanlig syn. Flög hit från Osaka idag, bra flygning och grym catering. Strax vidare till Brasilien och VM. Inväntar damen min som kommer från LHR strax. Extremt otaggad på en till flygning. Trött som satsn men fördelen med FCL är riktiga sängar så naptime så fort damen ansluter. MINISEMESTER - så jäkla skönt

image.jpg

Godnatt!

Last edited:
Sitter äntligen på planet nu. Schyssta stora reclinerstolar med filt och kudde. De hälsade inte med att säga gokväll när man gick på utan bad om ursäkt för att de är så sena. Klockan är nu 00:20 och vi skulle egentligen luft 16:50. Jag tror jag blir lite sen till kontoret imorgon... Hade dock en jättetrevlig tid i loungen med ett ändra par från Australien som skulle till Rom, så det var riktigt trevligt i slutändan. Nu hoppas jag att jag lyckas sova en stund... Gonatt från Bangkok :)

Lounge på BCN, Ingen mad, kedelige snacks, ingen citron til min GT.... Kaster min kærlighed på cavaen og ser frem til evening meal i SAS Plus. Måske endda en pizza, eller hvad Agö? ;)

Tar lite fika i SAS-loungen på T4 innan SK 1042 mot KRN.
Ser fram mot sommarväder även i Kiruna idag...

Varmt som en bastu på terminal 5, skrev en liten kråka i gästboken. Väntar in 2 jag känner, kanske blir en öl eller två innan boarding mot OSL 14:10. Köerna i säkerhetskontrollen var inte heller nådiga, tur med FT tog 2 minuter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen