Senaste nytt

Curve betalkort

mha321

Medlem
Mjae, jag har fått mail om att jag ska motta ett nytt kort inom kort (detta var ca 2 veckor sedan), men det har inte skett ännu. Det gamla fortsätter fungera. Det verkar dock som att alla förmåner är "vanlig" Black nu.
Jag har hittills fått två mail om att de har skickat ett nytt kort. Återstår att se när det kommer, men senaste i appen säger att det ska komma på måndag... Men så såg det ut förra gången också, och då kom det bara ett nytt mail.
 

M.K

Medlem
Bra och förståerligt att Curve gör en förbättring. €2000/mån var bara löjligt för ett resekort. Jag slutade nästan helt att använda kortet då jag varit utomlands hela sommaren. Helt säkert tappade de massor av spend då jag knappast var den enda.

Jag körde enbart Uber m fl med kortet för 1% cashback samt €500/mån i ATM. Resten av spenden körde jag istället med points+. När inte Amex fungerade blev det Lunar (i juni, nedgraderat till light efter det), Strawberry (i juli) & lite SAS MC (i juli).

Nu blir det mer intressant, speciellt utanför EU/UK. 1%cashback +1% hos Uber m fl samt 0% i F/X gör det nog till mitt andrakort efter Points+ faktiskt.
 
Last edited:
Toppen