palmen
Moderator
Det var väl uppdatering av systemen inatt? Kan ju ha ändrats då.Jag tycker främst det är konstigt om de faktiskt ger mig information om en ändring som skett i och med uppdateringen av systemet som inte stämmer alls.
Det var väl uppdatering av systemen inatt? Kan ju ha ändrats då.Jag tycker främst det är konstigt om de faktiskt ger mig information om en ändring som skett i och med uppdateringen av systemet som inte stämmer alls.
Det händer titt som tätt att de lämnar uppenbart felaktig information.Jag tycker främst det är konstigt om de faktiskt ger mig information om en ändring som skett i och med uppdateringen av systemet som inte stämmer alls.
Jag har försökt ge bort kortet sen 1 Juli då min nya period började så det känns tveksamt.Det var väl uppdatering av systemen inatt? Kan ju ha ändrats då.
Kan ju varit uppgraderingen i maj också men om man fått kortet triggat att ge bort innan så klarade man sig. Är ju typ 2 månader sedan så kan stämma för de som har period som börjar i maj.Jag har försökt ge bort kortet sen 1 Juli då min nya period började så det känns tveksamt.
Kan ju varit uppgraderingen i maj också men om man fått kortet triggat att ge bort innan så klarade man sig. Är ju typ 2 månader sedan så kan stämma för de som har period som börjar i maj.
Jag kan inte heller ge bort i min nya period nu som började i juli, för min del är det dock ingen brådska.
Men är du nybliven diamant då? Antar att detta bara gäller nya diamanter.Det stämmer. Så jag gav bort mitt tredje kort precis.
Jag blev diamant förra året. Nu så faller jag ner till guld.Men är du nybliven diamant då? Antar att detta bara gäller nya diamanter.
Å andra sidan händer det ungefär lika ofta att SAS webbsystem inte fungerar som det var tänkt...Det händer titt som tätt att de lämnar uppenbart felaktig information.
Även om det skulle vara väldigt tråkigt om så är fallet är det inte direkt orimligt kan jag tycka. De tidigare reglerna för detta var väldigt generösaEnligt supporten ska man inte kunna ge ett guldkort igen förrän man har återkvalat till Diamond i näst period. Detta skrev även diamondsupporten till mig häromdagen. Man menar på att denna möjlighet att ge guld igen förändrades när systemet byttes. Jag kan heller inte välja ur goodiebagen igen.