Senaste nytt

Run with SAS - Köpenhamn halvmaraton 15e Sept 2024

Thornado

Medlem
Fast jag hittar inte mig på hemsidan heller… skall du springa i år via SAS?

Sorry, jag lyckades visst inte läsa vad jag själv hade skrivit förra året, trodde att jag inte hade sett mig någonstans då heller.
Jag ska springa i år igen, men jag har stått på väntelista och fick inte plats förrän nu i veckan så räknar med att jag inte kommit in i systemet än.
Jag skulle väl gissa att SAS vill vänta tills de har slutgiltiga listor (tagit emot eventuella återbud och reserver) innan de skickar namnlistor till arrangören av loppet.

Abbs

Medlem
Dusch i SAS-loungen på väg hemåt. :D

Det fanns inga duschar på "SAS-stället" ifjol och lär väl knappast finnas det på det ställe där de är i år (det är ju trots allt en restaurang)
SAS fixar bib enligt instruktion. Osäker på duschmöjligheter, har själv bara cyklat hem efteråt tidigare. Men hade inte räknat med det.
Tack, det blir raggardusch och förhoppning om lediga duschar i loungen efter målgång.

Kris

Medlem
Noterade att duschar står utmärkt på kartan (på Østerbro stadium). Oklart om det är allmän access. Men ligger ju runt om hörnet från Madklubben, så kan ju vara värt att gå förbi.

Verkar för övrigt vara en komplex myriad av startgrupps-rutter. Känns som det funkat fint tidigare år, varför klydda till det? Eller så läser jag in mer komplexitet än vad det blir i verkligheten. Let's see...

Screenshot_20240907-190114.png

Toppen