Är det preclearing i Mexico City? Det tror jag inte. Men kan bekräfta imorgon
J Johan Hbg Medlem 5 September 2024 #181 AABack2ARN skrev: Är det preclearing i Mexico City? Klicka för att utvidga... Det tror jag inte. Men kan bekräfta imorgon
AABack2ARN skrev: Är det preclearing i Mexico City? Klicka för att utvidga... Det tror jag inte. Men kan bekräfta imorgon
G guwonder Medlem 5 September 2024 #182 AABack2ARN skrev: Är det preclearing i Mexico City? Klicka för att utvidga... Nej. “Too political.” Det finns ingen US CBP Preclearance-anläggning på mexikanska flygplatser. Listan över flygplatser med CBP Preclearance är listad här: Preclearance Securing America's Borders www.cbp.gov Last edited: 5 September 2024
AABack2ARN skrev: Är det preclearing i Mexico City? Klicka för att utvidga... Nej. “Too political.” Det finns ingen US CBP Preclearance-anläggning på mexikanska flygplatser. Listan över flygplatser med CBP Preclearance är listad här: Preclearance Securing America's Borders www.cbp.gov
J Johan Hbg Medlem 6 September 2024 #183 Johan Hbg skrev: Det tror jag inte. Men kan bekräfta imorgon Klicka för att utvidga... Var det inte Nej. Men smidigt ändå. Kan ha blivit min nya rutt till MEX (till SAS börjar köra direkt alltså)
Johan Hbg skrev: Det tror jag inte. Men kan bekräfta imorgon Klicka för att utvidga... Var det inte Nej. Men smidigt ändå. Kan ha blivit min nya rutt till MEX (till SAS börjar köra direkt alltså)