Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

lorimar

Medlem
Chatten fungerade utmärkt för mig innan övergången till Skyteam. När jag behövde prata med SAS i förra veckan testade jag chatten. Ärendet blev tilldelat en agent direkt, men sedan hände inget på 4 timmar. Jag arkiverade chatten och ringde in. Fick svar direkt….
 

ante_77

Medlem
Chatten fungerade utmärkt för mig innan övergången till Skyteam. När jag behövde prata med SAS i förra veckan testade jag chatten. Ärendet blev tilldelat en agent direkt, men sedan hände inget på 4 timmar. Jag arkiverade chatten och ringde in. Fick svar direkt….

Jag skulle helt slippa ringa just nu.
Synd att man har kvar en funktion som inte går att använda.
 

Hachans

Medlem
Riktigt bra funktion som kom 1 sept och har förbättrats lite sedan dess. Jag fick upp lounge på KLM bokning förra veckan, bra där SAS!

Den är fantastiskt bra men visas för alla. Även för de som inte ska ha tillgång märkte vi i kön på Delta Sky Club idag.

Damen framför i kön envisades med att försöka komma in med sin Plus-biljett vilket ju inte går. I appen visades dock loungen och hon hade ju SAS lounge på utresan.
 

intuition

Medlem
Chaten i appen verkar fortsatt död. Fick efter 5 minuter texten "Automated procedd - en agent har mottagit din förfrågan, det kan ta en stund att läsa igenom".
Och sedan ingenting mer
 

Tobbe.O

Medlem
Ny version av appen ute :)

Screenshot_20240920_114312_SAS.jpg
Screenshot_20240920_114337_SAS.jpg
 
Toppen