Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Mr Basic

Medlem
Jag upplever generellt att kompetensen på SAS kundsupport har gradvis nått en mycket hög nivå. Det var ojämnt ett tag efter att flytten gick från Talinn till Sverige men det känns numera som att man hittat en jämnare nivå.
Tyvärr känner jag inte alls igen mig i detta. Ok, nivån är jämn men på en mkt låg nivå. Kanske får man som EBB bottenskrapet? Att jämföra med Tallinn känns helt främmande.
 

Tobbe.O

Medlem
SAS verkar klarat fredagens it strul i världen bra :) Några enstaka inställda avgångar och en del förseningar på eftermiddagen/kvällen men betydligt lindrigare än många andra bolag!

Var under någon timme på förmiddagen problem med nya bokningar, men det var snabbt löst :)
 

mrestes

Medlem
Har en flyg från Kreta tilll Arlanda under hösten. Det fanns inga bra tider så det blev en natt (mellan 2300-0800) i Köpenhamn på vägen hem. Nu ändrade SAS flyget till Köpenhavn. OK, bara 45 minuter men ännu mindre tid att sova ut på hotell och äta frukost.

Samtal till SAS. Mycket trevlig dam som bokade om, helt utan kostnad, till ett flyg 11.50 istället. Sover ut, frukost kanske även lite tid för Priority Pass lounge nu när det är sista resa jag kommer att ha AMEX Platinum. Vet ej om vi hade rätt till en ombokning utan extra kostnad, men det kändes ändå snällt.

PS Någon vet om man måste hämta ut bagage i Köpenhamn när man har en lång mellanlandning? Vi landar nu 00:05 och nästa flyg är 11.50. Eller kan vi checka bagage hela vägen. När jag loggar in ser det ut som resan Kreta- Stockholm är två separata resor, istället för 1 resa men byte i Köpenhavn.
Men original bokning såg ut som en resa med byte på väg hem.

NU
1721664104158.png





1721664275830.png
 
SAS ordnade också ett mingel för oss Eurobonusmedlemmar innan. Mycket trevligt!
Fortsättning på SAS & Pride, nu i Sthlm. På lördag innan paraden är det mingel för Eurobonus-medlemmar från kl 11.30 på Mälarpaviljongen. Dragshow-artisten Elecktra, som är gammal SAS-medarbetare, kommer uppträda och gå med SAS i paraden. Behövs ingen föranmälan, först till kvarn!
 
Toppen