Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

JPE

Medlem
Det går ju onekligen att boka Garuda First och där kan man mixa med annat än First. Så om du kan boka tex First och Business borde det ju rent teoretiskt inte vara några problem att boka Economy och Business
Det har nog varit tur med den bokningen. Jag ringde två ggr idag för att försöka boka Garuda first. Båda agenterna såg platserna men hävdade att man inte kunde boka, jag stod på mig, båda ringde backoffice och de sa att man dels inte kunde boka first (än), dels att man inte kunde mixa bokningsklasser.
 

palmen

Moderator
Det har nog varit tur med den bokningen. Jag ringde två ggr idag för att försöka boka Garuda first. Båda agenterna såg platserna men hävdade att man inte kunde boka, jag stod på mig, båda ringde backoffice och de sa att man dels inte kunde boka first (än), dels att man inte kunde mixa bokningsklasser.
All I hear are excuses!
Högst troligt går det att boka, men de får inte av någon anledning. Och on någon inte väljer att bryta mot direktiven blir det ingen bokning just nu troligtvis.
 

eddo

Medlem
All I hear are excuses!
Högst troligt går det att boka, men de får inte av någon anledning. Och on någon inte väljer att bryta mot direktiven blir det ingen bokning just nu troligtvis.
Exakt. En av de jag pratade med sa uttryckligen att han såg platserna och skulle kunna boka dem, men att han inte fick och att "eurobonus" inte skulle godkänna biljetteringen.
 
Toppen