Kollade nu, resa till USA I Mars, från Go till Plus 350 euro från Go till Business 600 euro.. / person och väg :O
Låter hutlöst mycket, kan ju boka en business biljett direkt I såfall?!
Kollade en random lördag-lördag till Chicago i mars, och skillnaden mellan billigaste ekonomi och billigaste business var 20 000 kr t/r. Skulle nog säga att €600/väg för uppgraderingen fortfarande är okej värde.Kollade nu, resa till USA I Mars, från Go till Plus 350 euro från Go till Business 600 euro.. / person och väg :O
Låter hutlöst mycket, kan ju boka en business biljett direkt I såfall?!
Kollade en random lördag-lördag till Chicago i mars, och skillnaden mellan billigaste ekonomi och billigaste business var 20 000 kr t/r. Skulle nog säga att €600/väg för uppgraderingen fortfarande är okej värde.
Njae, säg att man köper en normal biljett i ekonomi t o r till NY för 4500:- lägg på 1200 euro för Optiontown= 11000 sek alltså totalt 15500:- då hade jag nog bokat business direkt för en merkostnad av 4500:-
Nu avstår jag dock.
Men men.. Det är min åsikt..
Man måste uppgradera alla biljetter om de ligger på samma bokning.Om man bokat tre biljetter Arn-ewr samtidigt kan man då bara uppgradera 1 av biljetterna?