Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant, var ju ett sundhetstecken att de (om det nu är OT eller SAS) valde €381 istället för €183. Återstår att se om EBD courtesy sabbar den eventuella förtjänsten för SAS :)

Intressant, var ju ett sundhetstecken att de (om det nu är OT eller SAS) valde €381 istället för €183. Återstår att se om EBD courtesy sabbar den eventuella förtjänsten för SAS :)

Med tanke på de tidsgränser de satt är alla OT gjorda innan systemet delar ut courtesy upgrades, så det är nog inget större problem..

Fick besked precis att min OT mellan Oslo - Bergen på fredag gick igenom. Har aldrig fått ett så snabbt besked som 3 dagar innan avresa förr. Betalade 25 euro och resan i Go gick på 399kr så det var ju ett bra köp.

Nogen som kan checke availability for mig på flight SK1805 d.8 August fra ARN til PMI?
Jeg har ansøgt om en OT upgrade og er nysgerrig om hvordan det ser ud med plus sæder :).

Jeg ved at det er langt ude i fremtiden but still.

Nogen som kan checke availability for mig på flight SK1805 d.8 August fra ARN til PMI?
Jeg har ansøgt om en OT upgrade og er nysgerrig om hvordan det ser ud med plus sæder :).

Jeg ved at det er langt ude i fremtiden but still.
Plus-klasserne markeret med fed:
C9 D9 Z9 R9 J9 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V2 W9 U9 K0 L0 T0 O0 G9 N0

Uden at kunne sige noget nærmere vil jeg tro dine chancer er fornuftige - selv har jeg 2/2 med OptionTown i Europa :)

Finns det möjlighet att se tillgänglighet för bonus resor någonstans? Tänker då på SAS I klass. (Business)
Om så är fallet, kan man lägga upp nån form av bevakning ifall att de släpper fler platser?

Du kan söka tillgängliga bonusresor på Uniteds hemsida, leta efter Saver Award. Stämmer inte hundra, men är tillräckligt bra. Dessvärre går det inte att lägga någon bevakning.
Edit: Du kan såklart söka efter bonusresor på SAS egen sida om du ska resa med SAS och betala med Eurobonuspoäng :) Ingen bevakning där heller dock!
Edit2: Kanske fel tråd att diskutera detta i dock...

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen