Mr Basic
Medlem
Japp, ringde imorse 09.20, kom fram 10.10 (EBB). Gissar att det är lite högre tryck nu när folk slutat arbeta.Någon som har ring 087974040 sedan övergången? 1h 20m och inte kommit fram ännu, gäller numret ännu?
Japp, ringde imorse 09.20, kom fram 10.10 (EBB). Gissar att det är lite högre tryck nu när folk slutat arbeta.Någon som har ring 087974040 sedan övergången? 1h 20m och inte kommit fram ännu, gäller numret ännu?
Alltså skulle vilja veta hur deras system sållar på 7974040. Är också EBB och igår ringde jag 0935 och gav uoo vid 18-tiden. Idag ringde jag prick 0900 och kom fram 1715.Japp, ringde imorse 09.20, kom fram 10.10 (EBB). Gissar att det är lite högre tryck nu när folk slutat arbeta.
Galet! Imponerad att du höll igång en tfn-linje i dryga 8 timmar.Idag ringde jag prick 0900 och kom fram 1715.
HUACAHej!
Har jag missat något.,,,
Ringde idag för att försöka boka en 241 Amex, fick till svar vilken flight ska jag boka dig på ?
Jag sa att jag ej har själv hunnit kolla, fick jag till svar ” vi letar inte upp bonusbiljetter varken SAS eller Skyteam” då frågade jag om detta var något nytt ? Fick svaret NEJ.
Jag har de sista 10-12 åren bokat genom telefon .
Något som vet något ?
Agenten vill nog vinna tävlingen mest antal besvarade telefonsamtal och ser till att allt avslutas snabbt utan hjälp. Bara ringa igen och hoppas på bättre tur.Hej!
Har jag missat något.,,,
Ringde idag för att försöka boka en 241 Amex, fick till svar vilken flight ska jag boka dig på ?
Jag sa att jag ej har själv hunnit kolla, fick jag till svar ” vi letar inte upp bonusbiljetter varken SAS eller Skyteam” då frågade jag om detta var något nytt ? Fick svaret NEJ.
Jag har de sista 10-12 åren bokat genom telefon .
Något som vet något ?
Någon annan som kan se utgångsdatum för sina vouchers när man försöker boka? (vet att det just nu är problem att applicera vouchers)
Jag har två vouchers med olika utgångsdatum, men jag kan inte se vilken som är vilken när jag ska boka.
Visa bifogad bild 156695
Jag hade samma vy som @palmen och chansade helt sonika på att den nedre vouchern var den äldsta (giltig tom 2024) när jag bokade partner award i måndags.Jag ser mina 2-4-1 voucher (2) men de har olika giltighetstid (2024 och 2025) och jag vill självklart använda den äldsta först. Om man inte ser datum, finna ngt logiskt resonemang typ ”längst ner är äldst”?
Annars är det väl bara att chansa och sedan ringa in och byta ut?
Det här borde SAS väl kunnat få ordning på efter så många år….
Edit. provocerande att giltighetstiden visas när man söker rena SAS-awards, dock så visas endast en voucher (i mitt fall iaf den äldsta).
Bugg varit så delvis sen söndagsHar upptäckt en sak som jag aldrig sett förut eller tänkt på om det varit so tidigare. Jag hittar biljetter i C men när jag klickar in att använda en 2-4-1 försvinner helt plötsligt möjligheten att boka C-biljetten. Är det en bugg, att bonusbiljetten inte tillåter 2-4-1 eller att systemet räknar med att det är 2 som ska åka och att det inte finns 2 biljetter i C så de tar automatiskt bort det som alternativ?