Senaste nytt

SAS flyger direkt till Austin, Texas 8-12 mars för SXSW

Ricci

Medlem
Fick mail från SAS idag och lite priser....tror jag kan hitta F-klass resor dit som motsvarar vad SAS vill ha.
upload_2017-10-2_16-39-16.png

upload_2017-10-2_16-40-33.png

Moco

Medlem
Reagerade också på mailet. Säkert nappar mediefolket, men i övrigt är ju prisnivån...bisarr.

Jag var där vid årets version, resandes i LH First och med gött boende, och inte fasen kostade det 85.

Men visst, orkar man inte styra upp det själv så.

Nu verkar de ha tagit bort första returen.

8.mars – SK6952
Avg. Austin kl. 15.00
Ank. Stockholm kl. 08.20+1
finns inte längre. Någon som vet vart planet tar vägen då istället?

Finns gott om Award i ekonomi på flighterna ARN-AUS-ARN 12 mars, men inget på ARN-AUS den 8 mars.
Flighten AUS-ARN är sedan tidigare inställd. Fortfarande ingen som vet var planet tar vägen då? Hade varit roligt att åka med då, men antar att det inte är möjligt.

fcx

Medlem
Finns gott om Award i ekonomi på flighterna ARN-AUS-ARN 12 mars, men inget på ARN-AUS den 8 mars.
Flighten AUS-ARN är sedan tidigare inställd. Fortfarande ingen som vet var planet tar vägen då? Hade varit roligt att åka med då, men antar att det inte är möjligt.

De kanske kör den tom hem? Slippa betala för crew, catering och ground handling om bokningsläget ändå är uselt?

Dr. Miles

Expert
Jag undrar om de flighterna räknas som charter eller inte.
Om de räknas som charter, finns det risk att man inte tjänar några poäng / miles till andra bonusprogram.

Canadien

Medlem
Den heter ju inte SK7xxx vilket brukar användas för charter, men det behöver ju inte betyda att man får poäng. Nu visar dock SAS appen att en t o r i GoFlex ska ge 15000p som Diamond så det känns rätt säkert att det kommer delas ut baspoäng som vanligt.

Toppen