Senaste nytt

SAS flyger direkt till Austin, Texas 8-12 mars för SXSW

Canadien

Medlem
Screenshot_20180218-091730.jpg

Berglund

Medlem
Jag bokade också in mig på den här flighten den 12 mars.
Har länge varit tveksam till om jag borde "gå för Diamond" men den här flighten blir det som knuffar mig över gränsen, så jag kan väl prova?! :)
Det gapade ruggigt tomt bak i ekonomiklass när jag fick välja plats, alla får varsin egen rad?

Tongen2

Medlem
Klockren rutt för en MR! Dock inget som behövs för mig detta året, men ställer mig frågan till er om detta är något som brukar återkomma årligen? Så kan man ju ha denna rutten i åtanke om det behövs i framtiden.

mha321

Medlem
Klockren rutt för en MR! Dock inget som behövs för mig detta året, men ställer mig frågan till er om detta är något som brukar återkomma årligen? Så kan man ju ha denna rutten i åtanke om det behövs i framtiden.
Det här är första gången. Återstår väl att se för framtida år men med tanke på priset pekar det ju mot att set kanske inte var så bra affär för sas...

palmen

Moderator
Det här är första gången. Återstår väl att se för framtida år men med tanke på priset pekar det ju mot att set kanske inte var så bra affär för sas...
Eller så väntar de på att Amerikanska bloggarna ska skriva om detta superpris och få massa gratis reklam och uppmärksamhet, man ska inte underskatta det. Ungefär som när de startade LAX och MIA linjerna förut och sålde resorna till Norden för unedr 1000 kronor enkel första 2 veckorna. Verkar vara samma koncept nu.

Kul ändå att SAS vågar köra en sådan här grej. BA linje mellan LHR och AUS ska tydligen vara en av deras mest lönsamma USA-flighter läste jag någonstans. Synd att det inte verkar bli så för SAS. Men det vore kul om de fortsatte, jsg besöker AUS flera gånger per år.

Toppen